بلو نیوز - اخباری به رنگ آبی

بررسی خبر ها به رنگ آسمان

بلو نیوز - اخباری به رنگ آبی

بررسی خبر ها به رنگ آسمان

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

گرچه کریکت بازی ملی هند نیست ، بدون شک محبوب ترین و پربیننده ترین ورزش هند است.  کلمه “کریکت” در اینجا با “دین” مترادف شناخته شده است.  شور ، جنون ، هیجان و هیجان تماشاگران و همچنین بازیکنان واقعاً خارق العاده است.  هیجان و اشتیاق برای بزهای کریکت همه.  اکثر هندی ها می توانند در مورد موضوع کریکت ارتباط برقرار کنند و بحث و گفتگوهای بی پایان داشته باشند ، این یکی از محبوب ترین یخ شکن ها است.

رانا کاپور ، بنیانگذار ، مدیرعامل سابق و مدیرعامل Yes Bank ، “از قابل توجه ترین استراتژی بازاریابی برای تسهیل شناخت برند و هدایت بیشتر حق رای دادن در بانکداری خرده فروشی خود در هند” استفاده می کند.

YES BANK ، چهارمین بانک خصوصی بزرگ هند ، فرصت بی نظیر را برای ثبت نام به عنوان یک شریک رسمی لیگ برتر هند (IPL) در گروه خدمات مالی در سال 2013 غنیمت شمرد. اندکی پس از ثبت نام پپسی به عنوان حامی رسمی عنوان و تمدید Vodafone در ارتباط با مسابقات ، وام دهنده بخش خصوصی به عنوان یک شریک IPL ذکر شد.  این همکاری با IPL به YES BANK کمک کرده است تا محبوبیت زیادی در بین توده ها ، به ویژه در بین جوانان هندی پیدا کند.

بر اساس گزارشی از BARC هند ، 93 درصد تماشاگران ورزشی در سال 2018 بر اساس محتوای کریکت تنظیم شده اند ، همچنین زنان بخش عمده ای از مخاطبان را تشکیل می دهند.  لیگ برتر هند (IPL) یکی از معروف ترین مسابقات کریکت در این کشور است.  میزان بازدید IPL از 77٪ در 2018 به 81٪ در 2019 افزایش یافته است. این برنامه از سیستم عامل های ملی و به چندین زبان مختلف پخش می شود.  به این ترتیب ، رانا کاپور از زمان خود جلوتر بود تا در مرحله جدیدی وارد این سکو شود.

بله بانک نه تنها مانند هر شریک رسمی IPL ثبت نام می کند ، بلکه کاپور اطمینان می دهد که بانک حمایت مالی خود را به حداکثر رسانده است.  برای جلب توجه به نرخ سود 6٪ در حساب های پس انداز ، از اسپانسر شش نفره معروف به “Yes Ban Highs” استفاده می کند.  از آنجا که مفسران اغلب “Yes Bank Maximum” را هر بار که ضرب و شتم به 6 ضربه می رساند ، ذکر می کنند ، بله بانک خیلی زود با یادآوری نام تجاری بزرگ به یک نام خانوادگی تبدیل شد.  این استراتژی بازاریابی مستقیماً با برنامه توسعه بله بانک هماهنگ شد.

بسیاری از افراد این استراتژی را به رسمیت شناخته اند ، زیرا با داشتن یک بانکدار باتجربه ، رانا کاپور ، YES BANK برنده جوایز بسیاری در جوایز تعالی رسانه های اجتماعی و دیجیتال CMO آسیا شده توسط کنگره تجارت جهانی در سنگاپور شده است  YES BANK همچنین بهترین کمپین رسانه های اجتماعی سال را برای مسابقات 360 درجه لیگ برتر هند (IPL) 2016 دریافت کرد.

دلیل رعنا کاپور برای همکاری با IPL این بود که Yes Bank از جذابیت و دامنه گسترده ای برخوردار شود.  این هدف بدست آمد زیرا همکاری Yes Bank با IPL به راحتی بزرگترین و بارزترین استراتژی برند بود.  با گذشت سالها و با موفقیت ابتکاری IPL ، Yes Bank نیز رشد کرده و به اوج جدیدی رسیده است.

در طی یک دوره 5 ساله ، Yes Bank و مشارکت آن با IPL 180 میلیون برداشت از 25 میلیون طرفدار فعال کریکت در سیستم عامل هایی مانند Facebook و Twitter به دست آورده است.  با بیش از 10 میلیون طرفدار کریکت درگیر محتوا ، موارد زیر 1.5 میلیون دنبال کننده در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی افزایش یافته است.  در مورد ارزش رسانه ای IPL برای Yes Bank ، از 118.66 کرون INR در سال 2013 به 274.36 کرون در 2016 افزایش یافته است. 20 مسابقه ابتدایی فصل IPL 2017 دارای ارزش رسانه ای 58.12 کرون بود.

رانا کاپور علاوه بر امضای قرارداد 5 ساله با لیگ برتر هند (IPL) به عنوان یک شریک رسمی و حمایت مالی در محل ، مارک و ورزش کریکت خود را با هم ادغام کرده و لیگ برتر YES BANK را راه اندازی کرده است.

این پیشکسوت بازار این واقعیت را تأیید کرد که MSME به عنوان عامل اصلی رشد پایدار تولید ناخالص داخلی بالا در کشور ظاهر می شوند.  به منظور ارتقا the روحیه تیمی یکسان در میان جامعه تجاری ، رانا کاپور لیگ برتر YES BANK (YBPL) را آغاز کرد.  این اولین سکوی ورزشی در نوع خود است که تعامل با جامعه MSME ، نیروی محرکه اقتصاد هند را تسهیل می کند.

رانا کاپور می خواست روحیه تیمی را در بین کارمندانش تشویق و بالا ببرد و به عنوان یک معتقد سرسخت به انسجام جامعه ، YES BANK با این جشنواره سالانه کریکت همراه شد تا تیم های MSME از سراسر هند را برای بازی در استادیوم های سراسر کشور دور هم جمع کند. .

در سال 2019 ، این لیگ در 10 شهر هند با 160 مسابقه برگزار شد که باید در مجموع و بیش از 2400 شرکت کننده از IHR برگزار می شدند.  YES BANK لیگ برتر ثابت کرد که یکی از موفق ترین سرمایه گذاری ها در زمان رانا کاپور به عنوان مدیر و مدیر عامل بانک است.  او آمادگی کاپور را برای درک مشتریان و ایجاد روابط عمیق تر با آنها نشان داد.  این حرکت قطعاً به بانک خصوصی کمک کرده است تا در سطح شخصی با مشاغل و جامعه خرده فروشی ارتباط برقرار کند و همچنین با شناخت بیشتر افراد به عنوان یک روابط قوی تر با آنها ، تشویق شود.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه مهمتر ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

  • ۰۰/۰۲/۲۸
  • عرفان دعاپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی