بلو نیوز - اخباری به رنگ آبی

بررسی خبر ها به رنگ آسمان

بلو نیوز - اخباری به رنگ آبی

بررسی خبر ها به رنگ آسمان

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

وحشی بودن جوانی اگر در انگلیس بزرگ می شد ، جانش را خرج می کرد ، او با بولینگ بزرگ مایکل هولدینگ احساس می کند ، او همچنین به یک صدای پیشرو در برابر نژادپرستی در ورزش و جامعه تبدیل شده است.  (اخبار بیشتر کریکت)

“من فکر نمی کنم امروز زنده باشم. در جوانی کمی آتشین بودم. در نیوزیلند (1980) یک کنده را از زمین بیرون کردم ، بنابراین می توانید تصور کنید که من چگونه از آنچه Ebanos عبور می کنم گذشت؟ “

هولدینگ در گفتگو با تلگراف با اشاره به آنچه مفسر مشترک وی و زن سابق بین المللی از انگلیس ، ابونی رینفورد-برنت ، رشد در انگلیس را تحمل کرد ، گفت: “نه ، من موفق نمی شوم.”

از سال گذشته که جورج فلوید توسط یک پلیس سفیدپوست در ایالات متحده ترور شد ، صدای هولدینگ خواستار روشن شدن یک جنبه حساس نژادپرستی است.

“در جامائیکا که بزرگ شدم ، نژادپرستی احساس نمی کردم. هر زمان که جامائیکا را ترک می کردم ، آن را احساس می کردم. هر وقت آن را احساس کردم ، فقط با خودم گفتم:” این زندگی تو نیست “، من به زودی به خانه می روم.”

“و اگر من صحبت می کردم ، زندگی حرفه ای من مانند گذشته دوام نمی آورد ، من مدت طولانی تلویزیون کار نمی کردم. ما در تاریخ دیده ایم که سیاه پوستان که برای حقوق خود ایستادگی می کنند و خواهان بی عدالتی هستند ، قربانی می شوند.

“رحمت ، اگر من صحبت می کردم ، آنها می گفتند:” جوان سیاه عصبانی دیگر را خلاص کن “.  من یک نفر متفاوت در انبوه خواهم بود.  “

کتاب جدید این هولدینگ درباره نژادپرستی “چرا ما زانو می زنیم ، چگونه بلند می شویم” به زودی منتشر می شود.

افسانه 67 ساله جامائیکا گفت که چگونه خواهرش خواندن یکی از فصل ها را دشوار می داند زیرا احساسات کسی را از بین می برد.

“من سر خواهرم را فرستادم و او گفت که نمی تواند آن را بخواند. موارد مربوط به لینچ و غیرانسانی کردن ، تصویر سه جسد سیاه آویزان از درخت به کارت پستال تبدیل شد.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

  • ۰۰/۰۴/۰۱
  • عرفان دعاپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی