توییتر Twitter Blue را راه اندازی کرده است ، سرویس اشتراک جدیدی که به کاربران امکان می دهد توییت ها و موارد دیگر را برای کاربران استرالیا و کانادا لغو کنند.
بعد از تقریباً یک سال حدس و گمان ، پلتفرم رسانه های اجتماعی گفت که سرویس درجه یک “توابع قدرت” – که همچنین حالت خواندن برای خرد کردن توییت های طولانی است – براساس بازخورد دریافت شده از مصرف کنندگان انرژی در توییتر توسعه یافته است.
این سرویس برتر شامل “ویژگی های قدرت” برای لغو توییت ها و حالت خواندن است که به کاربران امکان می دهد دنباله های طولانی از توییت ها را بسیار ساده تر کنند.اعتبار:AP
این شرکت گفت مشترکین Twitter Blue در استرالیا می توانند خدمات درجه یک را با نرخ ماهانه 4.49 دلار دریافت کنند ، اگرچه پیشنهاد فعلی فقط “مرحله اولیه” این سرویس است.
“ما در حال توسعه و تلاش برای یافتن راه حلی هستیم که به افرادی که از توییتر بیشترین چیزی را که می خواهند استفاده کنند: دسترسی به ویژگی های منحصر به فرد و پاداش هایی که باعث می شود تجربه توییتر آنها به سطح بالاتری برسد.” توییتر در یک پست وبلاگ گفت.
اگرچه این شرکت اصرار دارد که نسخه رایگان توییتر “هرگز از بین نخواهد رفت و هرگز از بین نخواهد رفت” ، اما ویژگی های Twitter Blue شامل موارد زیر است:
پوشه هایی را علامت گذاری کنید که به کاربران امکان می دهد توییت های شما را مرتب کنند.
تایمر قابل برنامه ریزی تا 30 ثانیه برای کلیک روی “لغو” قبل از ارسال یک توییت.
توانایی تبدیل موضوعات به متن خوانا.
از دیگر ویژگی های Twitter Blue می توان به نمادهای برنامه سفارشی برای صفحه اصلی کاربر در دستگاه وی ، تم های رنگارنگ برای برنامه توییتر و دسترسی به پشتیبانی ویژه مشترک مشتری اشاره کرد.
Twitter Blue ، که اواخر امسال در ایالات متحده راه اندازی می شود ، در حالی منتشر می شود که اخیراً توییتر از ویژگی هایی از جمله Spaces ، پاسخ پلت فرم رسانه های اجتماعی به چت صوتی Clubhouse ، Tip Jar ، که به کاربران امکان می دهد پول را مستقیماً به حساب های مورد علاقه خود و Fleets ارسال کنند ، رونمایی کرد. ، جایی که کاربران می توانند متن ، عکس و فیلم هایی را که در مدت 24 ساعت ناپدید می شوند ، مانند Snapchat به اشتراک بگذارند.
در جولای گذشته ، جک دورسی ، مدیر عامل توییتر ، طی یک گفتگوی سودآور با سرمایه گذاران به تحلیلگران گفت که این شرکت در حال بررسی یک مدل اشتراک است و “هنگامی که ما از کاربران می خواهیم هزینه های جنبه های توییتر را بپردازند” واقعا نوار بالایی دارد.اعتبار:بلومبرگ
- ۰۰/۰۳/۱۴