بلو نیوز - اخباری به رنگ آبی

بررسی خبر ها به رنگ آسمان

بلو نیوز - اخباری به رنگ آبی

بررسی خبر ها به رنگ آسمان

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

ناتان باکلی می گوید پیروزی ناراحت کننده کالینگ وود برابر ملبورن “راهی عالی برای پایان دادن” به عنوان سرمربی سرخابی ها است.

امتیاز کلیدی:

باکلی از زمان تصمیم خود برای عقب نشینی برای آخرین بار در حال آموزش سرگرمی ها بود

وی گفت که سرگرمی ها در پیروزی 17 امتیازی خود علیه شیاطین “عالی” بودند

استیل سایدبوتوم ستاره سرخابی ها باکلی را ستایش کرد ، و او را به عنوان “یک فرد مراقب” توصیف کرد

باکلی برای آخرین بار دوشنبه سرگرمی ها را تمرین داد ، زیرا بازیکنانش این رویداد را با پیروزی تکان دهنده 17 امتیازی بر شیاطین پیشرو در SCG رقم زدند.

چهارشنبه گذشته ، او پس از گذشت نزدیک به 10 فصل کامل ، کناره گیری از این نقش را اعلام کرد.

سرخابی ها در سه چهارم زمان با پنج امتیاز پیش افتادند تا اینکه در دوره آخر اختلاف کم شود تا چهارمین پیروزی فصل خود را بدست آورند.

باکلی گفت که او به عملکرد سرخابی ها افتخار می کند ، که شیاطین تنها شکست دوم خود را از مبارزات انتخاباتی خود در سال 2021 به دست آورد.

شارژ کردن

وی گفت: “عالی بود.”

“این به شما یادآوری می کند که چرا درگیر پا می شوید. و دیدن همه مواد ترکیب شده برای ترکیب عملکرد مشابه یک روش عالی برای پایان دادن به است.

“برای پایان دادن به این یادداشت ، فقط می توانم از بازیکنان تشکر کنم.”

باکلی که از دوران بازی درخشانی با کالینگ وود لذت می برد ، مسئولیت مربیگری را به دستیار سرمربی خود رابرت هاروی واگذار می کند و سرخابی ها هنوز تصمیم می گیرند که در سال 2022 این باشگاه را اداره کند.

زمان حضور وی به عنوان مربی سرگرمی ها با حضور آنها در فینال بزرگ در سال 2018 برجسته شد ، جایی که آنها فقط 5 امتیاز از ساحل غربی از دست دادند.

باکلی گفت که بدون پشیمانی نقش را ترک می کند.

وی گفت: “شما زندگی می کنید و تحصیل می کنید.”

“یکی از نقاط قوت شخصی من این است که همیشه یک ذهن باز و یک قلب باز برای رشد بیشتر و پیشرفت بیشتر داشته باشم.

“من از افراد اطراف باشگاه فوتبال ، بازیکنان و کادرفنی بسیار سپاسگزارم ، چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتم.

“آنها من را به چالش کشیدند ، من را بهبود بخشیدند ، من برای تجربه خودم در کالینگ وود شخص بهتری هستم.”

 باکلی (مرکز) ، در تصویر با دو پسرش ، هفته گذشته بازنشستگی خود را اعلام کرد.(

AAP: دین لوینز

)

استیلی سایدبوتوم ، ستاره سرخابی ها گفت که او و هم تیمی هایش مصمم هستند که باکلی را به عنوان برنده ارسال کنند.

وی به ABC Sport گفت: “من فکر نمی کنم که هرگز فرد دلسوزتری را ملاقات کرده باشم.”

“در سه چهارم وقت ، او مدت کوتاهی ادامه داد و از همه ما برای تجربه ای که با هم به اشتراک گذاشتیم تشکر کرد.

“روشی که ما در سه ماهه آخر جنگیدیم معنای او برای ما به عنوان یک گروه را نشان می دهد.”

باکلی گفت بازیکنان برای شکست دادن شیاطین شایسته اعتبار هستند.

وی گفت: “تلاش زیادی از سوی بسیاری از بازیکنان انجام شد. من دیدم برخی از جوانان ایستاده اند و لحظه ای را سپری می کنند.”

“به عنوان مربی ، این تمام چیزی است که می خواهید ببینید.”

  • ۰۰/۰۳/۲۴
  • عرفان دعاپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی